سفر و گردشگریراهنمای اجاره خودرو

جاهای دنج اصفهان کجا هستند؟ + 6 تا از مکان های خلوت شهر اصفهان

اکثر مسافرانی که بار سفر به اصفهان را بسته‎اند، هیجان بازدید از سایت‌های توریستی مانند نقش جهان و عالی قاپو را دارند. از سوی دیگر، کم نیستند گردشگرانی که ملول از هیاهوی زندگی مدرن، درصدد شناسایی جاهای دنج اصفهان برمی‎آیند تا در محیطی آرامش بخش، از سکوت لذت ببرند و در کنار عزیزانشان لحظاتی رمانتیک و دلنشین بسازند.

مکان های خلوت شهر اصفهان، دست کمی از میراث‌ تاریخی و فرهنگی نصف جهان ندارند. لذت گردش و بازدید از این مناطق جذاب، زمانی به حد اعلا می‌رسد که خودرویی شیک، جادار و پرقدرت در اختیار داشته باشید و به سبک خود سفر کنید. حتی اگر خودروی شخصی شما برای سفر مناسب نیست، به راحتی می‌توانید از گزینه اجاره خودرو در اصفهان بهره ببرید. این ترفند، آسایشی غیرمنتظره و تجربه شیرین سواری با انواع مدل‌های لوکس را با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه به شما هدیه خواهد داد.

امروز مجله سپریس به معرفی جاهای بکر و دنج اصفهان می‌پردازد تا بدانید برای قرار یا تعطیلات بعدی، اوقات‌تان را در کدام گوشه زیبای پایتخت فرهنگ و هنر ایران بگذرانید.

آسایش بی‌نظیر در سفر با اجاره خودروهای محبوب

مؤسسه اجاره خودرو سپریس مفتخر است که نزدیک به یک دهه، خدمات اجاره ماشین در اصفهان و اقصی نقاط کشور را برای مهمانان عزیز ارائه نماید. چه مسافر باشید و چه ساکن مهد هنر ایران، این فرصت را دارید که برای گردش در مکان های خلوت شهر اصفهان، انواع خودروهای ایرانی و خارجی را رنت نمایید. لیست سپریس طیف وسیعی از اتومبیل‌های متنوع را برای اجاره ماشین در اصفهان ارائه می‌دهد؛ از سدان‌های خانوادگی و شاسی بلندهای جادار گرفته تا ماشین‌های کامپکت و لوکسی که برای یک گردش دونفره رمانتیک عالی خواهند بود.

چیزی که سپریس را به اولین گزینه متقاضیان اجاره خودرو تبدیل می‌کند، سرعت بالای فرایند رنت خودرو در اصفهان است. مراحل رزرو، پردازش درخواست، تحویل مدارک و عقد قرارداد همگی به صورت اینترنتی و در کمتر از یک ساعت انجام می‌شوند. افزون بر آن، سپریس برای اولین بار در ایران امکان اجاره خودرو قسطی را نیز فراهم کرده است تا دغدغه مالی، مخل آسایش شما در جاهای دنج اصفهان نباشد. بدین ترتیب می‌توانید در زمان دلخواه، از سپریس خودرو اجاره کنید و مبلغ کرایه را طی اقساط هفتگی یا ماهانه بپردازید. در تمامی این مدت، کارشناسان مؤسسه 24 ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی شما خواهند بود.

بهترین جاهای دنج اصفهان کجا هستند؟

هرکسی ایده متفاوتی از جاهای دنج اصفهان دارد. یکی ترجیح می‌دهد از آسایش طبیعت لذت ببرد، دیگری مشتاق آرامش و سکوت ابنیه تاریخی خلوت است و برخی علاقمند به گذران لحظات در کافه رستوران‎‌ها هستند. امروز برای هر سلیقه‌ای یک پیشنهاد عالی خواهیم داشت.

 خودروهای اجاره ای پیشنهادی: اجاره ماشین خارجی در اصفهان

پارک‌های خلوت و دنج اصفهان

اکثر خانواده‌ها، گروه‌های دوستان و عشاق، از محیط جاهای دنج اصفهان که زندگی متمدن را با طبیعت پیوند می‌دهد استقبال می‌کنند. بنابراین در ابتدای لیست، می‌رویم سراغ بهترین پارک‌ها و بوستان‌های خلوت و زیبای اصفهان.

پارک جنگلی ناژوان

بهترین جاهای دنج اصفهان کجا هستند؟ پارک ناژوان، یکی از خلوت ترین جاهای اصفهان
  • آدرس: میدان سهروردی، خیابان الفت، پارک جنگلی ناژوان،

در اواسط هفته و ایامی غیر از تعطیلات رسمی، پارک جنگلی معروف ناژوان تبدیل می‌شود به یکی از مکان های خلوت شهر اصفهان که تجربه‌های متفاوتی را برای شما رقم خواهد زد. طبیعت زیبای این پارک محل فوق‌العاده مناسبی برای پیک نیک، پیاده روی و بازی کودکان است. اگر مشتاق کمی تنوع بودید، می‌توانید از باغ پرندگان، آکواریوم، موزه پروانه‌ها و تله کابین این پارک نیز لذت ببرید.

 خودروهای اجاره ای پیشنهادی: اجاره ماشین در اصفهان

پارک مشتاق

بهترین جاهای دنج اصفهان کجا هستند؟ پارک مشتاق، یکی از خلوت ترین جاهای اصفهان
  • آدرس: پل بزرگمهر، میدان بزرگمهر، خیابان مشتاق، بعد از خیابان خواجه عبدالله انصاری

ترکیب پارکی با پوشش گیاهی و درختان کهنسال که زاینده رود نیز از میان آن عبور می‌کند، یکی از بهترین مکان‌های رمانتیک اصفهان به نام پارک مشتاق را پدید آورده است. این پارک امکاناتی از جمله آلاچیق‌های خانوادگی را نیز شامل می‌شود که برای یک قرار به یاد ماندنی یا دورهمی خانوادگی عالی خواهند بود.

پارک پردیس هنر

بهترین جاهای دنج اصفهان کجا هستند؟ پارک پردیس هنر، یکی از خلوت ترین جاهای اصفهان
  • آدرس: خیابان آبشار سوم شرق به غرب، نرسیده به میدان خاتم کاری

پارک نسبتاً جدید پردیس هنر، در نزدیکی زاینده رود قرار دارد و برای کسانی که علاقه داشته باشند در کنار آسایش، از جلوه‎‌های مختلف هنری هم لذت ببرند عالیست. بزرگترین آمفی تئاتر روباز ایران در این پارک واقع شده است و امکانات دیگری از جمله بوستانی با فرش گل طرح اسلیمی، آبشار مصنوعی و غرفه‌های نمایش آثار هنری، الطاف مضاعفی به این پارک می‌بخشند.

خودروهای اجاره ای پیشنهادی: اجاره ماشین عروس اصفهان

پارک آبشار سوم

بهترین جاهای دنج اصفهان کجا هستند؟ پارک آبشار سوم، یکی از خلوت ترین جاهای اصفهان
  • آدرس: مهران، مهر، سلمان فارسی (مشتاق سوم)، آبشار سوم (شهید آوینی)

پارک آبشار سوم (شهید آوینی)، یکی از جاهای دنج اصفهان است که در نزدیکی مراکز خرید و سرگرمی‌های مدرن قرار دارد. این پارک به دلیل فضای سبز و محیط خلوت خود، مکانی ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال آرامش و استراحت در دل شهر هستند. دسترسی آسان به این پارک از نقاط مختلف شهر، به ویژه نزدیکی به سیتی سنتر اصفهان، آن را به گزینه‌ای مناسب برای گشت‌وگذار روزانه تبدیل می‌کند.

این پارک همچنین در مجاورت فروشگاه‌های جذاب و متنوعی قرار دارد که هر نوع خریدی را لذت‌بخش می‌کنند. بعد از قدم زدن در فضای آرام پارک، می‌توانید از شیرینی‌سراهای معروف و فودکورت پرطرفدار سیتی سنتر لذت ببرید. ترکیب طبیعت زیبا و دسترسی به مراکز تفریحی و خرید، پارک آبشار سوم را به یکی از مقاصد ایده‌آل برای وقت‌گذرانی‌های کوتاه و خانوادگی در اصفهان تبدیل کرده است.

 

جاهای دنج اصفهان برای پیاده روی

علاوه بر پارک‌های زیبا، خیابان‌های دل انگیزی نیز در اصفهان وجود دارند که لوکیشنی عالی برای پیاده روی و گردش همراه عزیزان هستند.

خیابان هشت بهشت

بهترین جاهای دنج اصفهان کجا هستند؟ خیابان هشت بهشت، یکی از خلوت ترین جاهای اصفهان

جلوه خیابان هشت بهشت، کاملاً با نام این محل همخوانی دارد. اینجا می‌توانید در مسیری که با حاشیه درختان سرسبز و جوی آب زینت یافته پیاده روی کنید و برای استراحت، سری هم به کافه رستوران‌های اطراف بزنید.

خیابان چهارباغ

بهترین جاهای دنج اصفهان کجا هستند؟ خیابان چهارباغ، یکی از خلوت ترین جاهای اصفهان

یکی از قدیمی‌ترین بافت‌های شهر که در دوران صفویه بناگذاری شده، خیابان چهارباغ است که در تایم‌های کم تردد عصرگاهی و اواسط هفته، می‌تواند از بهترین جاهای دنج اصفهان باشد. مسیرهای این خیابان مزین به درختان تنومندی هستند که طاقی بر فراز پیاده رو به وجود آورده‌اند و در هر فصلی جلوه زیبایی به این محل می‌بخشند.

بهترین کافه‌های دنج اصفهان

بعد از گردش در پارک‌ها و محله‌های زیبا، می‌طلبد که سری به کافه‌های آرام در اصفهان بزنید و خودتان را به صرف یک قهوه یا وعده خوراک خوشمزه مهمان کنید.

کافه رادیو

بهترین جاهای دنج اصفهان کجا هستند؟ کافه رادیو، یکی از خلوت ترین جاهای اصفهان
  • آدرس: خیابان چهارباغ عباسی، کوچه سپاهان ،روبروی سینما سپاهان

کافه رادیو از جمله مکان‌های آرام در اصفهان است که در آن، خبری از استفاده از تلفن همراه و فضای مجازی نیست. همین ویژگی در کنار سرو خوراکی‌های خوش عطر و طعم، باعث شده تا زوج‌های زیادی کافه رادیو را برای قرارهای عاشقانه در فضایی راحت و دنج انتخاب کنند.

کافه سفر

بهترین جاهای دنج اصفهان کجا هستند؟ کافه سفر، یکی از خلوت ترین جاهای اصفهان
  • آدرس: خیابان چهارباغ عباسی، روبه‌روی خیابان شیخ بهایی

اگر تصمیم گرفتید خیابان چهارباغ را به عنوان جاهای دنج اصفهان انتخاب کنید، توصیه می‌کنیم سری هم به کافه سفر بزنید. محیط این کافه، ترکیبی از سنتی و مدرن است و منویی متنوع با انواع نوشیدنی و غذاهای سبک ارائه می‌دهد.

کافه دال

بهترین جاهای دنج اصفهان کجا هستند؟ کافه دال، یکی از خلوت ترین جاهای اصفهان
  • آدرس: ابتدای چهار راه خاقانی ، نبش وحید ، کافه دال

کافه دال، دنج ترین جای اصفهان برای صرف یک فنجان قهوه در محیطی نیمه گرانج، نیمه کلاسیک و تقریباً قدیمی است. این کافه در محیطی گرم و صمیمی واقع شده و با دکوراسیون مینیمال و مدرن خود، حس آرامش را به مشتریان منتقل می‌کند. کافه دال به دور از شلوغی‌های معمول کافه‌های پرتردد شهر، محلی مناسب برای مطالعه، کار یا گذراندن لحظاتی آرام با دوستان است.

منوی کافه دال شامل نوشیدنی‌های باکیفیت، قهوه‌های تخصصی و خوراکی‌های خوش‌طعم است. برخورد گرم و حرفه‌ای کارکنان، یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این کافه است که تجربه‌ای لذت‌بخش از حضور در آن را تضمین می‌کند.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، لطف بازدید از جاهای دنج اصفهان زمانی دوچندان می‌شود که مطمئن باشید خودرویی قدرتمند و ایمن در اختیار شماست. بسیاری از هم‌وطنان، تصور فرایندی دشوار و خسته کننده از اجاره ماشین دارند که در نهایت، خرج زیادی روی دستشان می‌گذارد؛ ولی ما پیشنهادی داریم که به شما اجازه می‌دهد با سهولت و سرعت، خودروی موردعلاقه‌تان را با بهترین شرایط و قیمت کرایه کنید.

کلام آخر

بهترین مکان‌ های آرام اصفهان، فرصت خوبی در اختیار شما قرار می‌دهند تا لحظاتی از زندگی پرمشغله دور شوید و به تنهایی یا در کنار یک عزیز، در محیطی نظیف و بدون آلودگی صوتی تجدید قوا کنید. حتی اگر حس کردید بهترین باتوق های اصفهان نصف‌العیش هستند، می‌توانید با اجاره خودروهای شیک از سپریس در خیابان‌های اصفهان گردش کنید. به این ترتیب با یک تیر دو نشان خواهید زد؛ هم از آسایش و راحتی خودرو لذت برده‌اید و هم نشستن پشت فرمان اتومبیل محبوبتان را تجربه کرده‌اید.

موردی از جاهای دنج اصفهان سراغ دارید که جای آن در لیست امروز خالی باشد؟ مشتاق شنیدن نظرات شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا