سفر و گردشگری

بهترین تفریحات ایران مال را در 5 دقیقه بشناسید + معرفی برترین سرگرمی های ایران مال

برای گشت‌وگذاری متفاوت و شیک، مجبور نیستید به شهری دوردست سفر کنید یا بزنید به دل جاده‌های منتهی به کلانشهرها. اگر پایتخت نشین هستید یا مسافر تهران، یک خبر خوب برای شما داریم. انواع تفریحات ایران مال، یکی از بزرگترین مجتمع‌های تجاری-تفریحی در جهان، امکاناتی چنان پیشرفته در اختیارتان می‌گذارند که شاید باورتان نشود در ایران خودمان واقع هستند. در این نوشتار لیستی از جذاب‌ترین سرگرمی های ایران مال را گنجانده‌ایم که می‌توانند ساعت‌ها برای شما خاطره بسازند.

تهرانگردی با خودروی شخصی بهترین تجربه را برای شما رقم می‌زند؛ ولی اگر اتومبیل‌تان شرایط مناسب برای سفر را نداشته باشد چه باید کرد؟ کرایه ماشین دقیقاً برای چنین مواقعی است؛ برای لذت بردن از بهترین مکان های تفریحی تهران برای جوانان، لزومی ندارد مالک خودرویی باشید که برای گردش انتخاب می‌کنید. یکی از مزایای اجاره خودرو در تهران این است که برای هر نوبت بازدید از ایران مال، می‌توانید مدل متفاوتی برگزینید و در کنار عزیزان‌تان از امکانات جذاب یکی از مجهزترین فروشگاه‌های خاورمیانه لذت ببرید.

ایران مال کجاست؟

برای بازدید از پروژه عظیم تجاری و فرهنگی ایران که شهرتی جهانی به‌هم زده، باید به حد فاصل تهران و کرج برسید تا در نزدیکی پارک چیتگر، شاهد گیت‌های باشکوه ورودی این مجموعه باشید. برای طی مسیرهای دسترسی به ایران مال با خودروی شخصی یا اجاره‌ای، می‎‌توانید یکی از چهار جاده زیر را درپیش بگیرید:

  • بزرگراه شهید خرازی (از شمال)؛
  • خیابان ایران خودرو (از غرب)؛
  • خیابان چهارباغ (از جنوب)؛
  • و بلوار طبیعت (از شرق).

مساحت ایران مال تهران اندکی بیشتر از 315 هزار مترمربع است و شامل پنج طبقه می‌شود. بهترین تفریحات ایران مال در هر طبقه عبارتند از:

  • طبقه همکف (G0): پارکینگ طبقاتی، دفاتر اداری، مسجد جامع، مرکز تفریحات ایران مال و آبنما
  • طبقه اول (G1): فروشگاه هایپراستار، فودکورت، باشگاه، گالری ماشین و پیست پاتیناژ
  • طبقه دوم (G2): کتابخانه جندی شاپور ایران (باغ کتاب)، باغ ماهان، بازارچه سنتی (تیمچه حاجی علی‌اکبر)، کافه سینما، باغ دیدار، تالار آیینه، باغ رستوران ملل
  • طبقه سوم (G3): شهربازی ایران مال، گالری هنری، فودکورت، پردیس سینمایی
  • بام (RG): نمایشگاه، مجموعه ورزشی، جاده سلامتی، زمین اسکواش

ساعت فعالیت ایران مال تهران از 9 صبح تا 12 شب است و ورود اولیه به خود مجموعه، رایگان تمام می‎‌شود. البته هزینه ورودی ایران مال در بخش‌های مختلف تفریحی بسته به نوع امکانات متفاوت خواهد بود. برای آگاهی از جزئیات، با شماره ۰۲۱۲۹۲۹ تماس حاصل کنید.

خودروهای اجاره ای پیشنهادی: اجاره خودرو خارجی تهران

بهترین تفریحات ایران مال کدامند؟

بهترین تفریحات ایران مال را در 5 دقیقه بشناسید + معرفی برترین سرگرمی های ایران مال

لیست تفریحات ایران مال به حدی بلندبالاست که همه امکانات هیجان‌انگیز آن را نمی‌توان یکجا بیان کرد. شرط می‌بندیم حتی 24 ساعت هم برای سرک کشیدن به تک تک امکانات تفریحی ایران مال کم باشد! بنابراین در این بخش، پرطرفدارترین سرگرمی‌های ایران مال تهران را باهم می‌بینیم که قادرند یک روز عالی برای شما بسازند.

خودروهای اجاره ای پیشنهادی: اجاره ماشین هیوندای در تهران

لیست جاهای دیدنی ایران مال تهران

بهترین تفریحات ایران مال را در 5 دقیقه بشناسید + معرفی برترین سرگرمی های ایران مال

از فضاهای سنتی گرفته تا سالن‌های لوکس و آینده‌نگرانه در میان مکان‌های دیدنی در ایران مال وجود دارند. حتی مسجد جامع ایران مال تهران که با معماری اسلامی و طاق فیروزه‌ای مزین به کتیبه‌های عثمانی بنا شده، لطف خاص خود را دارد. اگر قصد دارید مهمان این مجتمع شوید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به دیدنی‌های زیر بزنید.

  • باغ ماهان: این فضای سرسبز سرپوشیده که به نام باغ ایرانی هم شناخته می‌شود، شامل سالنی با انواع گونه‌های گیاهی زینتی و بوستانی، دریاچه مصنوعی با آبنمای موزیکال و تهویه مطبوع است. به گفته مؤسس ایران مال یعنی علی انصاری، در ساخت این قسمت از تفریحات ایران مال از باغ شازده ماهان کرمان الهام گرفته شده.
  • باغ دیدار: ترکیب درختان نخل کالیفرنیا درکنار فواره سنتی، کاشی‌کاری سبک یزدی و آبشار پلکانی مصنوعی، در یکی از دلفریب‌ترین سرگرمی های ایران مال دست مدرنیته را در دست جاذبه‌های سنتی می‌گذارد. همین تجربه را در سایر بخش‌ها مانند ایوان اشراق، تالار آیینه، شربت‌خانه و باغ رستوران ملل نیز می‌توانید داشته باشید.
  • باغ کتاب (کتابخانه جندی شاپور): یکی از تفریحات ایران مال با قیمت مناسب و تقریباً رایگان برای عشاق ادبیات، بیش از 500 عنوان کتاب را در مساحت 3 هزارمترمربعی ارائه می‎دهد. محیط دنج و نیمه اروپایی این بخش، یکی از جذاب‌ترین تفریحات ایران مال برای بزرگسالان به شمار می‌آید.

خودروهای اجاره ای پیشنهادی: اجاره ماشین ارزان تهران

رستوران‌ ها و کافه‌ های ایران مال

به قول بزرگی، حق سیاحت در یک مکان زمانی ادا می‌شود که از غذای آن بچشید. یکی از خوشمزه‌ترین تفریحات ایران مال برای خانواده‌ها، زوج‌ها و جوانان، در بخش کافه رستوران این مجتمع گنجانده شده است. بعد از گردش در مرکز تفریحات خانواده ایران مال، می‌توانید در کافه‌های شیکی مانند کافه دیدار، لانژسینما، کاپوچینو یا شربتخانه، با یک فنجان قهوه رفع خستگی کنید. رستوران‌های فودکورت، غذاخوری هانی یا رستوران ام شریف در باغ ماهان را فراموش نکنید! حیف است طعم لذیذ اصالت غذاهای ایرانی و لبنانی را نچشید.

خودروهای اجاره ای پیشنهادی: اجاره ماشین تویوتا در تهران

بهترین تفریحات ایران مال برای کودکان

شهربازی ایران مال تهران، یکی از بزرگترین مراکز تفریحی سرپوشیده در ایران به حساب می‌آید. از بازی‌های مخصوص خردسالان گرفته تا سالن‌های گیم نت و تفریحات پرهیجان برای جوانان، در میان سرگرمی های ایران مال برای مهمانان وجود دارند.

هلیوم پارک، یکی از تفریحات ایران مال تهران برای همه

یکی از محبوبترین تفریحات ایران مال هلیوم پارک معروفش است که با ترامپولین، سالن کهکشان، سالن جاذبه و انواع سرگرمی های ایران مال مانند فوتبال دستی، گیم نت و حتی فوتبال حبابی، از مهمانان دلبری می‌کند.

امکانات تفریحی مجموعه ورزشی ایران مال

بعد از اینکه روحتان در بخش دیدنی‌ها و سرگرمی های ایران مال جلا یافت، توصیه می‌کنیم سری به مرکز ورزشی بزنید و به سلامتی جسمانی هم برسید. مراکز ورزشی این مجتمع، از بخش بدنسازی گرفته تا کلینیک پزشکی ورزشی، استخر و اسپا، یکی از محبوبترین تفریحات ایران مال برای نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها هستند. بخش بانوان و آقایان مجزا ساخته شده و امکانات خارق‌العاده‌ای مانند اسکواش، لیزرتگ، ترن هوایی سرپوشیده، پیست اسکی‌روی‌یخ و… در سانس‌های مختلف عرضه می‌گردند.

خودروهای اجاره ای پیشنهادی: اجاره ماشین لاکچری با راننده در تهران

مراکز خرید لوکس ایران مال تهران

بهترین تفریحات ایران مال را در 5 دقیقه بشناسید + معرفی برترین سرگرمی های ایران مال

برای شیفتگان خرید، یکی از بهترین تفریحات ایران مال سر زدن به مجموعه‎‌های فروشگاهی است که چیزی از بازار بزرگ تهران کم ندارند. جالب‌ترین بخش ماجرا، تالار الماس است که با ساختاری درست مانند نامش ساخته شده و پاساژهای برند و لوکس ایران مال را درخشان‎‌تر و آراسته‌تر از چیزی که هستند نمایش می‌دهد. اصلی‌ترین خدمات مراکز خرید این مجتمع عبارتند از:

  • هایپراستار: نسخه همه‌چی‌فروشی و عظیم‌تری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای که برای هر نیازی یک پاسخ عالی دارد. شعبه هایپراستار در طبقه اول واقع شده و علاوه بر مهمانان تفریحات ایران مال، هزاران نفر از ساکنان تهران و البرز نیز برای تهیه آذوقه و مایحتاج به هایپراستار مراجعه می‎کنند.
  • بخش مد و فشن: در طبقات اول تا سوم، انواع فروشگاه‌های کالای برند برای خرید پوشاک، لوازم جانبی مانند کیف و کفش، وسایل چرمی، اکسسوری، ساعت و لوازم ورزشی وجود دارند.
  • محصولات فرهنگی: فروشگاه‌های آثار صوتی و تصویری، شعب انتشارات مختلفی مانند ثالث و شهرکتاب در این قسمت خدمات ارائه می‌دهند. در بخش فرهنگی می‌توانید به راحتی نسخه‌های اصل آلبوم‌های هنرمندان کشور را بیابید و کتاب‌های نفیس خریداری کنید.
  • بخش لوازم دیجیتال و قطعات خودرو: همتای مینیاتوری بازار بزرگ علاءالدین، یکی از تفریحات ایران مال را برای علاقمندان به تکنولوژی ارائه می‎‌دهد. به علاوه اگر حین بررسی فنی خودرو قبل از سفر، چیزی را جا انداختید و نیاز به لوازم یدکی داشتید، می‌توانید در طبقات اول تا سوم ایران مال وسایل موردنیازتان را تهیه کنید.

گردش و بهره‌مندی از تفریحات ایران مال، بودجه تپلی می‌طلبد تا از بابت انتخاب نوع تفریح، در مضیقه قرار نگیرید. اگر خودروی شخصی همراهتان نباشد و همزمان بخواهید در هزینه‌های جانبی صرفه‎‌جویی کنید، اجاره ماشین های اقتصادی برای سفر یکی از راهکارهای کاهش مخارج تا حد ممکن خواهد بود.

خودروهای اجاره ای پیشنهادی: اجاره ماشین لوکس در تهران

لذت تهرانگردی با اجاره شیک‌ترین خودروها

شاید اجاره خودرو از محبوب‌ترین ترفندهای سفر ارزان به تهران باشد، اما انتخاب مؤسسه‌ای که بهترین خدمات رنت را با شرایط منعطف، قیمت‌های رقابتی و بیمه کامل ارائه بدهد اندکی چالش‌برانگیز است. افزون بر لیست تفریحات ایران مال، ما یک پیشنهاد عالی جهت اجاره خودرو تهران نیز برای شما داریم. شرکت کرایه اتومبیل سپریس امکان رنت انواع خودروهای لوکس یا اقتصادی، ایرانی یا خارجی را برای شما عزیزان فراهم کرده است. در کمتر از چند دقیقه می‌توانید در سایت سپریس زمان و مکان سفرتان را جستجو کنید، لیست خودروهای موجود را مشاهده نمایید و درخواست اجاره بدهید. تمامی مراحل رنت، از بررسی خودرو تا ارائه مدارک، عقد قرارداد و حتی امضای آن به صورت اینترنتی انجام می‌شود و شما تنها زمانی از خانه بیرون خواهید آمد که بخواهید خودرو را تحویل بگیرید.

خودروهای اجاره ای پیشنهادی: اجاره بنز در تهران

اگر همچنان دغدغه جنبه مالی را دارید، باید اشاره کنیم که سپریس برای اولین مرتبه در ایران (و خاورمیانه) امکان اجاره ماشین قسطی را فراهم کرده‌است. به این ترتیب می‎‌‌توانید در هر زمانی که بخواهید، خودروی موردعلاقه‌تان را اجاره نمایید و مبلغ آن را طی اقساط هفتگی یا ماهانه بپردازید.

در سراسر سال و به خصوص ایام تعطیلات، خیل عظیم مسافران از اقصی نقاط ایران برای سفرهای کاری یا تفریحی، راهی پایتخت می‌شوند. اگر برنامه چیده‌اید تا با اجاره خودروی موردعلاقه‌تان از الطاف تهرانگردی و تفریحات ایران مال بهره‌مند شوید، پیشنهاد می‌کنیم حداقل یک هفته زودتر درخواست‌تان را ثبت نمایید. مهمانان مشتاق، خیلی سریع ظرفیت‌های خودروهای محبوب سپریس را تکمیل می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا